غصه نخور دل من...


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

 

غصه ی دنیا رو نخور دنیا وفا نداره

                      براش فرقی نداره تو گریه کنی دوباره

شکستنت برای اون اخه چه فرقی داره

                     نداشتی تو این آسمون حتی یک ستاره

تو خون شدی برای چی دل خسته و زارم

                    تو بشکنی فردا کی هست بیاد سر مزارم

دلم نخور غصه گلم دنیا وفا نداره

                     تا ببینه دنبالشی میره تنهات میزاره



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت18:53---27 تير 1391
سلام از این که به وبلاگم سر زدی ممنون من لینکت کردم تو هم منو با عنوان شب های تنهایی لینک کن ویلاگ خوبی داری موفق باشی

LD 
ساعت16:55---27 تير 1391
ممنون
بازم بیا
همین لینکت میکنم


SHAGHAYEGH
ساعت21:06---26 تير 1391
salam,jaleb bud...
movafagh bashid...


نگين
ساعت11:12---26 تير 1391
اخي...چ خوجمل نوشتي نفسي واقعاً آفـــــــــــريـــــــــــن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,ساعت 9:13 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com